Lama sdh x update blog nie..huhu..sgt2 bz nowadays..byk esemen yg nk kna siapkan then submit..termasuk la blog nie jgk.so, mau x mau aku kna la siapkan blog ni sblm antar kt pensyarah, En. Aziz.hrp2 blog ni dpt membantu carry mark utk subjek pengurusan nie..Amin..heheh. skrg nie ngah sibuk bt persiapan utk menjalankan program kepimpinan di SMK Taman Desa Dua, Bndr Country Homes, Rawang..apa yg aku tau, skol ni merupakan skol yg baru.so, student kt situ xpenah lg menyertai apa2 program sblm nie..jd, program Gempur Perwira yg kami akan jalankan nie merupakan program first di skol SMKTD2..cayalah..heheh. oleh itu, group aku perlu pastikan program tersebut nnti akn berjalan dgn lncr dan jayanya.. dont want spoil our image!! chayok!! gudluck!! nnti blk dr program aku akn update blog aku ni n masukkan sket gmbr kt sana nnti..k..tungguuuuu......!!!